מהנדס/ת תעו"נ – לניהול פרוייקטים והנדסת תהליכים (נסיון מ Call center)

הייטק

התפקיד כולל הובלת פרויקטים חוצי ארגון תוך בחינה ושיפור מתמיד של ביצועי היחידות בראייה אינטגרטיבית וכלכלית ע"י שימוש במתודולוגיות לניהול פרויקטים והנדסת תהליכים.

מרכיבי התפקיד:

  • מיפוי וניתוח תהליכי עבודה וגיבוש המלצות לפתרון – בחינה של תהליך קיים, זיהוי כשלים וגיבוש המלצות לפתרון כגון: יצירת תהליך חדש, שיפור תהליך קיים, שיפור במערכת, שינוי אופן מדידה, הגדרת מדיניות, תוך בחינת עומסים וחישובי תקינת כוח האדם וכתיבת מסמכי דרישות מול מערכות מידע.
  • ניהול פרויקטים רוחביים במטרה לבנות ולהפעיל כלים עסקיים חדשים, שיטות עבודה מתקדמות, גיבוש תפיסות הפעלה על מנת לתמוך ביעדים העסקיים של החברה. אחריות על בקרת תכנון מול ביצוע, עמידה בלוחות הזמנים, קצב התקדמות הפרויקט, הנעת הגורמים הרלוונטיים לבצוע המשימות ותאום בין הגופים השונים.

 

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול – חובה
  • ניסיון מעל ל – 2 שנים בניהול והובלת תהליכים בחברות הנותנות שירותים בCall Center
  • ניסיון בניהול פרויקטים חוצי ארגון גדולים
  • ניסיון בשיפור שיטות במוקדי שירות/ מכירה – יתרון משמעותי
  • ניסיון באפיון תהליכים עסקיים ויישומם במערכות החברה
  • הכרות עם מערכות CRM, ERP, כלי BI
  • ניסיון בהובלת צוות מטריציוני.

 

הגשת מועמדות

cv@spsjobs.co.il

מועד אחרון להגשות: 18/10/2031

בונה האתר Junami