/SYSTEM ADMIN/HELP DESK להייטק

הייטק

משרה-מלאה באזור דרום .

להייטק דרוש/ה HELP DESK בשילוב SYSTEM :
תמיכה שוטפת לבעיות הקשורות למערכות מחשוב או רשתות –  התפקיד כולל התקנה, יישום, תחזוקה, הדרכה שוטפת ופתרון בעיות של מערכות באתרים מקומיים ובינלאומיים, עבודה בצוות ה IT ׁ(כולל צוות בינלאומי)

• התקנת חומרה, תוכנה ותמיכה למשתמש עבור מחשבים שולחניים, מחשבים ניידים, שרתים, טלפונים וציוד היקפי

• שליטה מרחוק לפתרון בעיות רשת ושולחן עבודה עבור משתמשי קצה (כולל משתמשי קצה בחו"ל)

• לפתור בעיות בזמן אמת, ותעדוף משימות

• קשר עם ספקי צד ג' וציוד תמיכה.

• תמיכה בציוד היקפי:  במדפסות, מכונות צילום וכד'.

• שותף אסטרטגי בתכנון הצרכים העתידיים  (לחומרה ורשתות)

 

דרישות התפקיד:

• ניסיון של 3 שנים או יותר כאחראי מערכות Windows, (לפחות 2 שנות ניסיון בחברות היי-טק)

• ניסיון WIN 217, 2018, Exchange, Active Directory, Ofice, Firewall, אנטי וירוס, ותוכנות גיבוי.

• ניסיון  בהתקנה/קביעת תצורה  ותמיכה בתוכנות יישום בסביבת העבודה (גם כיחיד וגם כחברה)

• ניסיון עם תשתיות NETWORK, ומערכות שליטה מרחוק.

• הבנה טובה וניסיון במחשבים שולחניים, שרתים ומחשבים ניידים, יכולת לפתור בעיות בצורה מהירה וממוקדת.

• תואר אקדמאי רלוונטי – יתרון

• מיומנויות תקשורת ושירות  גבוהות (בעל פה ובכתב)

• יכולת עבודה בסביבה לחוצה.
• אנגלית ברמה גבוהה.
• נכונות לשעות עבודה נוספות וזמינות עבור ממשק עם חו"ל בשעות העבודה שלהם, לפי הצורך.

הגשת מועמדות

cv@spsjobs.co.il

מועד אחרון להגשות: 19/03/2030

בונה האתר Junami