הייטק
להייטק דרוש/ה HELP DESK בשילוב SYSTEM :
תמיכה שוטפת לבעיות הקשורות למערכות מחשוב או רשתות – התפקיד כולל התקנה, יישום, תחזוקה, הדרכה שוטפת ופתרון בעיות של מערכות באתרים מקומיים ובינלאומיים, עבודה בצוות ה IT ׁ(כולל צוות בינלאומי)
• התקנת חומרה, תוכנה ותמיכה למשתמש עבור מחשבים שולחניים, מחשבים ניידים, שרתים, טלפונים וציוד היקפי
• שליטה מרחוק לפתרון בעיות רשת ושולחן עבודה עבור משתמשי קצה (כולל משתמשי קצה בחו"ל)
• לפתור בעיות בזמן אמת, ותעדוף משימות
• קשר עם ספקי צד ג' וציוד תמיכה.
• תמיכה בציוד היקפי: במדפסות, מכונות צילום וכד'.
• שותף אסטרטגי בתכנון הצרכים העתידיים (לחומרה ורשתות)
דרישות התפקיד:
• ניסיון של 3 שנים או יותר כאחראי מערכות Windows, (לפחות 2 שנות ניסיון בחברות היי-טק)
• ניסיון WIN 217, 2018, Exchange, Active Directory, Ofice, Firewall, אנטי וירוס, ותוכנות גיבוי.
• ניסיון בהתקנה/קביעת תצורה ותמיכה בתוכנות יישום בסביבת העבודה (גם כיחיד וגם כחברה)
• ניסיון עם תשתיות NETWORK, ומערכות שליטה מרחוק.
• הבנה טובה וניסיון במחשבים שולחניים, שרתים ומחשבים ניידים, יכולת לפתור בעיות בצורה מהירה וממוקדת.
• תואר אקדמאי רלוונטי – יתרון
• מיומנויות תקשורת ושירות גבוהות (בעל פה ובכתב)
• יכולת עבודה בסביבה לחוצה.
• אנגלית ברמה גבוהה.
• נכונות לשעות עבודה נוספות וזמינות עבור ממשק עם חו"ל בשעות העבודה שלהם, לפי הצורך.
cv@spsjobs.co.il
מועד אחרון להגשות: 19/03/2030