פרוייקטים
תמיכה במערכות מידע וsystem-, ידע וניסיון בטיפול בבעיות חומרה ותוכנה.
ניסיון מוכח של 2-3 שנים במערכות הפעלה:
xp/win7/win8 – server/2008/2012וישומי אופיס.
ידע ב- Active Directory ו GPO, שרתי קבצים ומדפסות .
ידע מעמיק בתוכנות אופיס.
ידע וניסיון מוכח במערכות תקשורת, אבטחת מידע ואבחון תקלות תקשורת.
הכרות וניסיון בסביבת עבודה בשרתי טרמינל – יתרון.
הכרות עם מערכות מבוססות Linux – יתרון.
הכרות וניסיון בעבודה עם ציוד תקשורת ויחידות firewall – יתרון.
הכרות וניסיון בעבודה עם שירותי Cloud שונים – יתרון.
ניסיון והכרות עם סביבת VoIP -יתרון.
ניסיון כתומך/ת טכני במוקד שירות לקוחות טלפוני. ניסיון בתמיכה מרחוק.
יחסי אנוש מעולים, עבודה בצוות, סבלנות ויכולת לעבוד תחת לחץ.
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 08:00 עד 17:00 או 09:00 עד 18:00
קיימת אפשרות לתורניות לילה וסופ"ש.
העבודה משלבת תחזוקה של שרתים ב-Datacenter ועבודה מול מערכות ניטור.
סביבת העבודה הינה בחברה צעירה ודינאמית עם הרבה אפשרויות למידה
והתעסקות בסביבת מעבדה וטסטים.
רישיון נהיגה: חובה
cv@spsjobs.co.il
מועד אחרון להגשות: 18/06/2031