Help Desk

פרוייקטים

משרה-מלאה באזור מרכז .

תמיכה במערכות מידע וsystem-, ידע וניסיון בטיפול בבעיות חומרה ותוכנה.

ניסיון מוכח של  2-3 שנים במערכות הפעלה:

xp/win7/win8  – server/2008/2012וישומי אופיס.

ידע ב- Active Directory ו GPO, שרתי קבצים ומדפסות .

ידע מעמיק בתוכנות אופיס.

ידע וניסיון מוכח במערכות תקשורת, אבטחת מידע ואבחון תקלות תקשורת.

הכרות וניסיון בסביבת עבודה בשרתי טרמינל – יתרון.

הכרות עם מערכות מבוססות Linux – יתרון.

הכרות וניסיון בעבודה עם ציוד תקשורת ויחידות firewall – יתרון.

הכרות וניסיון בעבודה עם שירותי Cloud שונים – יתרון.

ניסיון והכרות עם סביבת VoIP  -יתרון.

ניסיון כתומך/ת טכני במוקד שירות לקוחות טלפוני. ניסיון בתמיכה מרחוק.

יחסי אנוש מעולים, עבודה בצוות, סבלנות ויכולת לעבוד תחת לחץ.

העבודה בימים א'-ה' בין השעות 08:00 עד 17:00 או 09:00 עד 18:00

קיימת אפשרות לתורניות לילה וסופ"ש.

העבודה משלבת תחזוקה של שרתים ב-Datacenter ועבודה מול מערכות ניטור.

 

סביבת העבודה הינה בחברה צעירה ודינאמית עם הרבה אפשרויות למידה

והתעסקות בסביבת מעבדה וטסטים.

 

רישיון נהיגה: חובה

הגשת מועמדות

cv@spsjobs.co.il

מועד אחרון להגשות: 18/06/2031

בונה האתר Junami